03-09-2010 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu 03-09-2010 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

03-09-2010

Door: meikevonk

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

03 September 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hoi allemaal,

Hier alles goed,
Vandaag een hele lange tour gehad met de ouders van Eva, heel veel gezien maar nog lang niet alles!
Morgen gaan we naar kaapstad en waterfront en zondag weten we nog niet precies wat.

Maandag beginnen met stage, heb er echt mega veel zin in. Vandaag lekker uit eten geweest bij het steakhous. Het was weer fenomenaal!!

Vandaag ook de auto terug gebracht, dit was 3x niets. Echt een drama, de koppeling was ZO zwaar niet normaal. Reed hier de dam op en toen kwam er zelfs rook uit de motor kap!! Best eng. We hadden een C klasse besteld (1 na hoogste) bleek het een B klasse te zijn. Nu hebben we hem terug gebracht en krijgen we maandag in de loop van de dag een nieuwe en eind september krijgen we een D klasse auto. Betalen wat meer maar wel met airco, dat is wel nodig want je moet je ramen dicht houden omdat er zoveel gasten langs de weg lopen om dingen te verkopen!

Vandaag was het ook super lekker weer. Heel de dag korte broek met een hempje aan , echt heerlijk warm. En dan te bedenken dat het alleen nog maar beter wordt:)!!!!

morgen huisfeestje van andere 4-exchange studenten, en dat zal erg gezellig worden!

tot snel,

liefs Meike

• 03 September 2010 - 21:27

Mama:

he meike.
    ik lees nu bij ellen op de verjaardag even jouw verslag.
    volgens mij hebben jullie feestjes genoeg!!! en 20 graden... hier begint het al best fris te worden...en datweer wordt hier steeds minder!!!
    succes met de auto en ook maandag op stage.
    groeten van allemaal hier,
    liefs mama x x

• 03 September 2010 - 21:33

Pieter Rombouts:

hee meike,
    pieter hier op het feestje van ellen, heeeeeel veeeel plezier, mooi weer en fijne dingen toegewenst in gedachte ben ik even bij je in het mooie zuidafrika met het heerlijke temperatuurtje, alleen jammer dat we niet gewonnen hebben met voetbal daar. Maar doe ze de groeten uit nederland!!!!!

Liefs pieter en myra

• 04 September 2010 - 02:06

Stijn:

Heej Meike,

Alvast heel veel succes en plezier toegewenst voor maandag, op je stage. En geniet van de omgeving en dergelijke:)
    Ga je de bush bush ook nog in, of weet je dat nog niet?

Liefs, kus Stijn

• 04 September 2010 - 21:16

Peetoompje:

Hee Meike,

Ben net terug uit Kroatie en zit even je verslagjes te lezen. Gaat volgens mij helemaal goedkomen daar. Niet teveel steaks eten anders moet je voor de terugreis een extra betaling doen voor 1 1/2 stoel.
    gr.