dag 2 en 3 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu dag 2 en 3 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

dag 2 en 3

Door: meikevonk

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

01 September 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hoi hoi,

Gister avond met de 2 jongens boodschapjes gedaan voor komende dagen. En daarna lekker buiten achter in de tuin een wijntje gedronken en wat gekletst.
Rond 20.00 uur zijn we richting de eettentjes gaan lopen en zijn gestrand bij een soort steakhouse. Dit was erg lekker en goedkoop. Zeker een aanrader voor iedereen die van steak houd:).

Na een overheerlijke maaltijd zijn we naar huis gelopen en lekker naar bed gegaan. want we moesten fit zijn voor vandaag.
Katelijne kwam ons om 11.00 uur ophalen om voor het eerst te gaan kijken en kennis te maken met onze stage plaats de TLC.
Het is ongeveer 20 minuutjes lopen en het zit in bij de politie. Vandaag werd er toevallig een nieuw project geopend, dit was erg mooi om te zien. Zoveel blije gezichtjes van kindjes, ouders, opa’s, oma’s en begeleiders.

Na de kennismaking zijn Eva en ik even naar de bijenkorf van Bloubergstrand gegaan. Beetje rondgekeken en daarna lekker naar ons luxe verblijf gegaan.
S middags hebben we een internetcafé opgezocht en onderadere deze info geplaatst met foto’s.

Vanavond komen er 2 andere meiden in huis dus het loopt hier langzaam vol!
Spreek jullie snel weer!

Liefs kus Meike

• 01 September 2010 - 13:07

Suus:

Schatje!!!

Fijn om te horen dat de reis is meegevallen.
    En zo te horen vermaak jij je daar al prima;)!!!

Geniet ervan!!

X suus

• 01 September 2010 - 14:44

Lisette :

fijn dat het tot nu toe allemaal van en leie dakje verloopt.hoor alleen maar positieve geluiden ga zo door. groetjes nick lisette en een knuffel van geronimo

• 01 September 2010 - 15:23

Remko En Ellen:

veel plezier met zijn allen daar!!!

kus ons
    HVJ

• 02 September 2010 - 13:42

Sjors:

Hey Meike

Klinkt allemaal goed tot nu toe! Veel plezier nog!

x

• 02 September 2010 - 20:39

Lian Versluis:

Dag Meike, ik ben de collega van je moeder die gek van Zuid-Afrika is!!Zal je wel van haar gehoord hebben. Zo te lezen is het goed toeven daar .Ik wens je samen met je collega's de mooiste stage van je leven.Ik ben benieuwd naar je reisverslagen.Dat het jullie goed mag gaan!!! Lian

• 03 September 2010 - 12:00

Oma Vonk:

Hoi Meike,

Hoe is het daar? Vermaak je, je een beetje?
    Hier in Dongen gaat alles goed. Vanavond ga ik naar de verjaardag van Ellen. En volgende week van Pauline. Het weer wordt gelukkig wat beter. Ik krijg van jullie pa het nummer van Zuid-Afrika, dus dan kunnen we een keertje bellen!

De hartelijke groeten en veel liefs van Oma.