04-09-2010 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu 04-09-2010 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

04-09-2010

Door: meikevonk

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

05 September 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag op tijd opgestaan en lekker ontbeten buiten in de zon.
Rond 11 uur zijn we naar de ouders van eva gegaan om op pad te gaan naar het echte Afrika. Dus niet het westerse uitzicht met gebouwen en dergelijke.
Op pad naar het Khwa ttu park, in dit park is te zien hoe een echte afrikaanse volksgroep heeft geleefd. Hier zijn we echte hutjes tegen gekomen en mooie bloemen. Heerlijk in de zon gegeten, poffertjes met roomkaas en zalm, best lekker!!
Hierna zijn we door gereden naar het West coast National Park, dit is een park waar eigenlijk heel veel bloemen hadden moeten staan maar die waren nog niet helemaal uitgekomen. Maar onverwachts hebben we enorm veel wilde dieren gezien. Echt waanzinnig om te zien hoe die beesten daar lekker rond lopen in de zon.
Na heel wat kilometers te hebben gereden in het park zijn we aangekomen bij een stukje kust, echt WAANZINNIG mooi!!! Helderblauwe zee, gigantische grote en mooi rotsen en een heerlijke zeelucht. Hier wat te hebben rond gelopen zijn we langzaam naar de uitgang van het park gegaan. Op weg naar huis kwamen we nog langs een ander natuurpark waar dicht langs de weg ineens giraffes stonden, zo bizar!
Thuis gekomen lekker gaan douchen en gegeten en klaargemaakt voor het eerste huisfeestje in Kaapstad van mede 4-exchange studenten!

Morgen gaan we kaapstad onveilig maken!

Lieve groetjes vanuit het heerlijke zuid-afrika!

Kus Meike

• 05 September 2010 - 18:11

Peter En Wilma:

He lieve Meike

Zojuist hier op Texel je reisverslag en site bekeken. Ziet er goed uit! en erg leuk om je te volgen. Wij wensen je voor morgen veel succes op je eerste echte stagedag. We hopen dat het een leerzame en leuke tijd wordt. Oh ja nog even het volgende:vv Dongen heeft vandaag zijn eerste competitiewedstrijd gewonnen!!!

Veel liefs Peter en wilma

• 05 September 2010 - 18:58

Shanna:

Ha lieveschat!

Wat fijn dat het goed met je gaat!
    Ik ben echt benieuwd naar je stage! En ik hoop dat je snel een goede auto krijgt!
    Zoals ik net al zei krijg je nog een mailtje met nieuws uit Dongen. En ja Dongen heeft vandaag gewonnen met 3-2:D!
    Heeeel veeel succes en vooral plezier morgen!
    ik denk aan je!

Dikke kus en heeel veel liefs van mij!

• 06 September 2010 - 08:28

Sellie:

wat gaaf om dat allemaal te lezen, ben best jaloers :p
    fijn dat je ook een beetje van de omgeving kunt zien, je bnt nu begonnen met je eerste stage dag, ben benieuwd hoe het gaat?! geniet er van

HVJ kus rem en el

• 06 September 2010 - 18:27

Sandra Stuit:

Meis wat een leuke verhalen al!
    Ben benieuwd hoe het je vandaag is vergaan op je eerste stagedag en je nieuwe roomies.
    Ik blijf je verhalen lezen hoor en wens je heel veel plezier en hoop dat je alle ervaringen die je opdoet deelt met ons!

dikke xx en tot gauw!

• 08 September 2010 - 12:54

Esther:

Kus van Mij,fijne tijd en ik hou jou ook in de gaten

• 09 September 2010 - 10:06

Juudje:

Hoi meis...!
    Even een berichtje hier uit Janssen en Janssen...
    Ik hoorde dat alles goed met je gaat en dat je het ontzettend naar je zin hebt..!
    Wij zijn allemaal jalours op je, maar wensen je ontzettend veel plezier nog... Xxx
    iedereen van Janssen

• 09 September 2010 - 18:01

Anne-marie:

Hey Meike

Leuk om te lezen dat je naast dat je moet werken ook lekker kunt genieten.
    Inmiddels heb je je eerste stage dagen al achter de rug.
    Mee gevallen?
    Blijf je volgen