Jaa het is bijna zover!! - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu Jaa het is bijna zover!! - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

Jaa het is bijna zover!!

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

07 Augustus 2015 | Nederland, Waalre

Jaaa, we hebben nu allebei officieel vakantie!
Vanavond vliegen we naar Sri Lanka voor een heerlijke en hopelijk mooie vakantie!

We proberen hier zo nu en dan wat te plaatsen zodat jullie allemaal mee kunnen genieten van onze avonturen!
Want backpacken beloofd op voorhand al avontuur!

Wij gaan snel verder met pakken, poetsen, opruimen want daar moeten we nog aan beginnen...

Spreken jullie snel,

Liefs
Sander en Meike

• 07 Augustus 2015 - 11:46

Ted:

Ik kan me nog als gisteren herinneren dat je vorige week zei, volgende week gaan we op vakantie. have fun kreezie kiddos

• 07 Augustus 2015 - 11:55

Papa:

We houden jullie in de gaten.

xx Papa

• 07 Augustus 2015 - 13:03

Jowelle:

Ik kan me nog als eergisteren herinneren dat je vandaag zei, ik ga vanavond op vakantie.
    Lief zijn en have fun <3

• 07 Augustus 2015 - 14:21

Osse:

Ik kan me vandaag herinneren als de de dag dat je zei ik ga op vakantie

• 08 Augustus 2015 - 03:54

Moeders:

Heerlijk vooruitzicht! Geniet ervan en jullie reisverslagen ga ik verslinden.
    Zal wat herinneringen boven brengen. Dikke kusssss

• 08 Augustus 2015 - 08:24

Monique:

Hele goede reis en hopelijk gaan jullie herl veel moois zien en leuke mensen ontmoeten. Liefs mama/monique x

• 08 Augustus 2015 - 14:02

Oma En Opa Kerstens:

hopelijk een goede vlucht gehad tot volgende tipxxxxxxx

• 09 Augustus 2015 - 17:08

Dongen :

Haai.... Jaaaaaa aftellen! Ben zo benieuwd hoe jullie het gaan vinden! Zal een mooie ervaring worden! Genieten met de hoofdletter G!! Tot snel schatjes Xx