Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

Ubud

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

09 Augustus 2013 | Indonesië, Ubud

09-08-2013

Dat was onze eerste nacht op Bali, heerlijk een dag uitslapen! Al waren we nog op tijd wakker omdat we nu eenmaal in het vroege ritme zitten. Na een heerlijk ontbijt en nog steeds veel bewolking hebben we lekker op ons verandaatje wat zitten lezen, heerlijk bijkomen van alles wat we al gezien hebben.

In de middag zijn we het dropje ingelopen en hebben we wat winkeltjes bekeken, erg mooi hier allemaal. Na een lekkere lunch waar we uitkeken op een tempel zie je de mensen offers brengen en bidden. Erg mooi om te zien hoe ze dit hier doen, in elke offer is een soort mandje van jonge klapperbladeren (kokos bladeren) met daarin bloemen, iets te eten als een koekje of rijst en wierrook.

Helaas is het vandaag in Ubud erg regenachtig en hebben we nog niet echt van de zon kunnen genieten, daar in tegen is de temperatuur wel erg lekker.
We gaan zo op zoek naar een lekker tentje om te eten en dan lekker slapen, voor morgen zien we wel wat de dag ons brengt.

Het is hier nu lokale tijd 19 uur.

Voor jullie alvast een hel fijn weekend!
Wij genieten nog lekker door hier in het heerlijke Indonesie.

Liefs,
Sander en Meike

• 09 Augustus 2013 - 13:31

Petra:

hi lieverds,
    Kei goed ff een par daagjes rust. Lekker je plaats maken voor de volgende indrukken.
    xxx

• 09 Augustus 2013 - 13:33

Papa:

Genieten jullie maar van het mooie Indonesie.
    wij gaan genieten van een heerlijk weekeinde met mooi weer en blijven jullie volgen.

XX pap

• 11 Augustus 2013 - 10:58

Monique:

Hoi, vandaag weer op pad geweest.. en lekker eten daar??
    Ook tussendoor relaxen (ook nodig he) ... heerlijk allemaal.
    Komende week ook nog naar de dolfijnen???
    allemaal super toch!!!
    veel liefs x x