Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

Sanur

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

25 Augustus 2013 | Indonesië, Sanur

24-08-013
Zo wat gaat de tijd snel. Hier zitten we dan al in de avond van onze ena laatste nacht in Sanur, Bali, Indonesië. Niet normaal zo snel de tijd is gegaan, de 4 weken zijn werkelijk voorbij gevlogen!
Gelukkig kijken we nu al terug op een hele mooie vakantie en genieten we nog lekker van de laatste dagen.

Na een heerlijk ontbijtje zijn we eerst lekker aan het strand gaan liggen, rustig met een boekje, veel water en zonnebrand. Dit hielden we verassend lang vol, tot aan de lunch hebben we hier lekker gelegen en genoten van de zon.
Na de lunch zijn we nog even het straatje met winkeltjes ingelopen, het blijft leuk om te kijken wat ze hier allemaal hebben.
Vervolgens zijn we terug gegaan naar ons hotel en hebben we lekker op ons plekje een Bintang biertje op in het zonnetje en hebben hier lekker wat zitten chillen.
Na een heerlijke douche zijn we opzoek gegaan naar de avondmarkt. We hadden hier veel van gehoord maar eigenlijk nog nergens gezien. Na een aantal keer vragen hadden we het gevonden, het blijkt dat we er pas 3x langs gekomen zijn, alleen is er overdag dus niets te doen.

De avond markt houdt in; allemaal kraampjes met eten en drinken, vers eten en drinken wel te verstaan. We hebben hier van alles geproefd en geprobeerd wat de een keer uitzonderlijk lekker was en de andere keer iets minder. Het is erg mooi om te zien dat ze hier alles maar dan ook echt alles vers maken. Ook de lokale mensen komen hier eten of nemen het mee om het thuis op te eten. Wel typisch is dat wij Rp15.000 betalen voor 1 portie saté en de lokale mensen ongeveer Rp 5.000, maar goed zoveel maakt dat nu ook weer niet uit. Het was een erg leuke beleving en ook erg lekker. Na verschillende gerechtjes geproefd te hebben zijn we met een heerlijke mix Juice terug naar het hotel gelopen.

Het was een relax dag die toch ook erg aangenaam hier zijn, het blijft zo leuk en mooi!
We gaan vandaag op tijd slapen want morgen moeten we vroeg op, we worden tussen 7.30 uur en 8.00 uur opgehaald om naar de Cooking class in Ubud te gaan, we zijn erg benieuwd wat we gaan leren, proeven en maken!

Tot over een paar dagen,
Liefs dikke kus

Sander en Meike

• 25 Augustus 2013 - 13:59

Opa En Oma Kerstens:

Ja lieve luitjes, de tijd gaat nu heel erg vlug doe nog zo veel jullie kunnen de laatste dag maar ben
    wel een beetje uitgerust als je in het vliegtuig stapt want dat is ook nog een hele trip.

heel veel liefs van opa en oma.
    xxxx.

• 26 Augustus 2013 - 11:26

Petra:

Hi lieverds,

Een hele goede reis.......rustig afscheid nemen ..en dan bijna thuis.
    Stiekem toch wel weer fijn hoor, heb jullie wel gemist...

Tot rap.
    Dikke kusssssssssssssssss xxx