Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

Sanur

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

24 Augustus 2013 | Indonesië, Sanur

22-08-2013
Zo daar liggen we weer heerlijk in een aircoverkoelende kamer, dat is met deze temperaturen wel nodig. We hebben er weer een heerlijke dag erop zitten en die begon uiteraard weer met een lekker ontbijt. Na het ontbijt hebben we eerst snel 2 ligbedden gebivakkeerd aan het strand. Wat een hitten hier in de zon aan het strand werkelijk niet uit te houden!
Na een tijdje kwamen we er (weer) achter dat heel de dag op een bedje liggen en niets doen echt niets voor ons is. Sander is er achter gekomen dat hij misschien toch wel soms een heel klein beetje druk is en op zijn zusje lijkt.
We hebben ons even opgefrist en zijn het dorpje in gegaan, we werden al snel aangesproken door een man die een heerlijk assortiment van massages had, dit zag er erg goed en aantrekkelijk uit. We zijn eerst verder gaan lopen en het stadje Sanur gaan verkennen. Wat is dit een leuke plaats, zo gemoedelijk, vriendelijk en gezellig. Na heel veel winkeltjes met heel veel dezelfde spulletjes zijn we gaan lunchen. Inmiddels hadden we al best een eind gelopen en voelde onze benen aardig, we besloten toen om eens een taxi te proberen, even kijken hoe dat werkt.
Je moet dus gewoon instappen bij taxi’s die een meter hebben en dan brengen ze je naar de plaats van bestemming. Het korte totaal wel Rp 17.000, omgerekend nog geen € 1,50, daar gaan wij dus niet dat hele eind weer voor terug lopen.
We hebben onze aankopen in het hotel afgegooid en zijn maar eens gaan kijken bij de massagesalon naast de deur.

We hebben gekozen voor het volgende meest uitgebreide pakket:
- Traditionele Balinese full body massage van 1 uur
- Lichaam scrub van traditionele Balinese herbs, en dit voel je best wel goed en al ons bruin is er zowat afgeschrobd.
- Facing, gezichtsreinigigng met een maskertje en alles.
- Manicure, voor Meike inclusief een French manicure lak
- Pedicure, voor Meike hierbij natuurlijk ook een leuk lakje.
En dat voor totaal € 17,- per persoon, daar kun je toch geen nee tegen zeggen?!

Na deze heerlijke massage van ruim 3,5 uur zijn we lekker gaan eten en naar ons bedje gegaan om heerlijk te slapen na deze dag!

Tot snel weer,

Sander druk? Nee joh! :p lekker zo'n massage! Geniet maar lekker! Xxx

• 24 Augustus 2013 - 09:10

Monique & Ad:

Sander druk....???
    Dat je daar nu al achter komt!
    Wat was het ook al weer? ..
    ............... liefde maakt blind?
    Geniet er maarvan en vooral van elkaar.

• 24 Augustus 2013 - 09:23

Petra:

Hi Lieverds,

hahahahhaha zo grappig dit te lezen....

Verder geen commentaar.

love you xxxx

• 24 Augustus 2013 - 14:34

Opa En Oma Kerstens:

en was het lekker om je te laten verwennen vooral de massage dat doe ons denken aan Rodes.
    geniet er nog van liefs,
    opa en oma xxxxx.