Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

Sanur

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

24 Augustus 2013 | Indonesië, Sanur

23-08
Zo, dat was een productief dagje!
Na het ontbijt zijn we bij de balie van het hotel even gaan informeren over de ‘cooking class’ die we graag wouden gaan doen, deze zat helaas vol voor vandaag en morgen dus dit gaan we pas zondag doen. We hebben toen maar besloten om naar ‘het’ vogelpark van Bali te gaan, hier stonden leuke foldertjes van op de balie en we wouden toch graag wat gaan doen. Na dat we gevraagd hadden of we daar met de taxi konden komen belde de dame achter de balie snel iemand op en stond onze chauffeur binnen 1 minuut al in ons hotel!
Eenmaal bij het park aangekomen hebben we er een zo’n 1,5 uur rondgelopen en onze ogen uitgekeken! Wat een hoop soorten, kleuren en geluiden! Je had er ook een afgezet stuk park waar je naar binnen kon en tussen de vogels kon lopen, erg leuk maar gevaarlijk! Ik (Sander) werd nog aangevallen door een papagaai die bijna mijn teen er af beet (het kan iets minder erg zijn dan dat ik beschrijf)! Na een hoop foto’s te hebben genomen zijn we terug gegaan naar onze taxi, die natuurlijk gewoon op je wacht, om vervolgens verder te gaan naar ‘de’ dierentuin van Bali!
Bij aankomst mochten we erg leuk met wat papagaaien op de foto en niet veel verder zagen we de leeuwen al liggen in het gras. Ze hadden hier erg veel, goed uitziende, dieren zoals leeuwen, tijgers, beren en heel veel apen. Ook hier hadden ze een afgezet stuk park waar je binnen tussen de dieren kon lopen, dit is erg leuk en zeker een aanrader om te doen. Kijk echter wel uit als ze gevoederd worden want ik werd wederom aangevallen door een tropische vogel met een soort mango op zijn kop (zo zag hij er uit), die op zijn eten af kwam. Eenmaal terug bij de taxi hebben we ons weer bij het hotel af laten zetten om ergens in de buurt wat te gaan eten.
Na het eten zijn we nog even Sanur in gelopen, dit blijft een leuk dorpje met overal leuke winkeltjes en lieve mensen. Na wat souvenirs te hebben gekocht zijn we, met de taxi aangezien dit toch niet duur is, terug gegaan naar het hotel waar we nu heerlijk met een biertje buiten zitten.
Het is hier nu 8 uur dus tijd om maar eens wat te eten te gaan zoeken.
We spreken jullie snel weer!
Kusjes, Meike en Sander

• 24 Augustus 2013 - 07:52

Caroline:

Blijft heerlijk om te lezen! Opa en oma Vos genieten er ook van!!!

• 24 Augustus 2013 - 14:44

Opa En Oma Kerstens.:

en Sander we zien je toch wel kom pleet terug met tenen en al, en Mijke jij ook alles nog eraan wat
    wij ook leuk vinden.
    xxx van opa en oma.