Van Gili Trawangan naar Lombok Senggigi - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu Van Gili Trawangan naar Lombok Senggigi - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

Van Gili Trawangan naar Lombok Senggigi

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

22 Augustus 2013 | Indonesië, Senggigi

19-08
Zo, dit was alweer de laatste dag op Gili Trawangan. Na een heerlijk ontbijtje zijn we maar eens rustig de koffers gaan inpakken om daarna om 11 uur uit te checken. De speedboot stond al klaar voor ons dus binnen 10 minuten stonden we ook weer op Lombok, ging erg snel allemaal.
Op Lombok aangekomen zagen we onze gids, die erg op de Indonesische Paul de Leeuw lijkt door zijn praten en doen, al zwaaien. Na een korte rit waren we weer op ons hotel aangekomen waar we nu voor de 2e keer in konden checken. Onderweg hadden we met de gids afgesproken dat hij ons de volgende dag mee op Lombok-tour zou nemen. We hebben hier erg veel zin in en we hebben geen idee wat we kunnen verwachten van dit eiland.
De rest van de dag hebben we lekker aan het zwembad gespendeerd, beetje liggen en zwemmen is ook erg fijn soms. Rond een uur of half 8 zijn we, door een tip van onze gids, over het strand naar een restaurantje gelopen gelegen aan zee. Echt prachtig! Hier hebben we een heerlijk verse visschotel gegeten (met onze voeten in het zand) wat echt naar meer smaakte en kwamen we er ook achter wat de specialiteit is van Lombok; de Lombok peper, die best pittig is!
Nu gaan we heerlijk slapen want morgen mogen we weer eens vroeg op aangezien we om 8 uur worden opgehaald door onze gids en waarschijnlijk wordt het een lang dagje!
Liefs Meike en Sander

• 22 Augustus 2013 - 19:18

Opa En Oma Kerstens.:

het begint nu te korte, nog enkele dagen, geniet er nog zoveel mogelijk van.
    xxxxx opa en oma