Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Meike en Sander Vonk - WaarBenJij.nu

Lovina

Blijf op de hoogte en volg Meike en Sander

13 Augustus 2013 | Indonesië, Lovina

13-08-2013
Zo daar zitten we dan nog steeds op ons terrasje na een heerlijke dag rust. We sliepen gisteren al erg vroeg wat voor Sander resulteerde in vroeg wakker, uitgeslapen, weer fit en dus irritant en pesterig! Haha, maar ik ben al lang blij dat hij zich weer fit en gezond voelt!

Na een heerlijk uitgebreid ontbijt zijn we richting het zwembad vertrokken, wat een hitte hier. S’morgens om 10 uur is het gewoon al warm, heerlijk zonnen en wat zwemmen. Na dat we wat mensen richting de zee zagen vertrekken met een snorkel zijn wij ook maar even de onderwaterwereld bij Lovina beter gaan bekijken.
Het is erg ondiep waardoor de vissen je al snel horen aankomen maar we hebben zeker wat mooie vissen en onderwaterdieren gezien zoals: maanvisjes, blauwe lichtgevende vissen in een schooltje, zee-egels, fel blauwe zeesterren en nog wat andere vissen. Hier was het al mooi laat staan straks in Lombok en Gili waar de échte snorkelgebieden zijn!

Des al niet te min brand de zon aardig door wat je tijdens het snorkelen duidelijk niet door hebt. Met volledig verbrande ruggetjes gaan we lunchen bij het zelfde tentje om de hoek. Dit was lekker, betaalbaar en veel meer is er niet in de buurt.
Na de lunch hebben we nog een poging gedaan tot het zoeken van het dorp wat wederom helaas niet gelukt is. Wel zijn we de kapper voor Sander tegen gekomen dus die is weer lekker bijgeknipt. De massage voor vandaag slaan we maar even over, lijkt ons niet heel prettig om een rode rug.

Dus voor nu maar elk uur after sun smeren en straks lekker wat gaan eten om de hoek.
Morgen worden we om 9.00 uur opgehaald om naar Candidassa te gaan. Tijdens deze reis gaan we weer veel bezoeken en bekijken dus het belooft weer een hele mooie dag te worden, we hebben er zin in en gaan er weer dubbel en dwars van genieten.

Voor jullie, werk ze nog even en een fijne avond alvast!
Het is hier nu lokale tijd 19.30 uur.

Slaap lekker voor straks en tot schrijfs,

Liefs
Sander en Meike

• 13 Augustus 2013 - 13:46

Wij Weer ;):

Fisjes leuk hoor! Gelukkig voelt Sander zich idd weer beter, kunnen jullie weer voor de volle 100% genieten! Smakelijk voor zometeen en Sander smeer je m'n zusje goed in!? Met evt een massage want die moet ze missen vandaag :p
    X

• 13 Augustus 2013 - 14:13

Meike En Sander Vos Vonk:

Idd zus!

• 13 Augustus 2013 - 14:27

Helmine:

Weer een leuk verslag en wat zijn de foto's mooi zeg. Xxx

• 13 Augustus 2013 - 15:12

Petra:

Hi lieverds,

weer genoten van de prachtige foto's Ik dacht eerst dat het een grapje was van die blauwe zeester, maar het bewijs is weer geleverd.
    zorg goed voor de rode ruggetjes en veel plezier weer morgen.

dikke kussssssssssss

• 13 Augustus 2013 - 16:19

Monique:

Fijn dat het me Sander beter gaat. Hè klinkt allemaal zo mooi dat ik nu zeker weet dat ik das toch ook wel heen wil!!!
    Geniet verder, liefs x x

• 13 Augustus 2013 - 19:54

Caroline:

Die blauwe zeester hebben wij ook gezien in Bali. Moooooi!!!

• 14 Augustus 2013 - 17:44

Opa En Oma:

wat zullen jullie verkleurt terug komen ben beneuwd of wij jullie nog erkennen, maar let wel op voor een verbranding geniet zoveel jullie kunnen want als jullie weer thuis komen is het werken geblazen
    heel veel liefs van opa en oma.